مجموعه xyz شما را به خرید بهترین انجیر دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرما پیارم زاهدی + مشخصات بسته بندی عمده و ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید ...

......

خرما پیارم زاهدی، از تولیدات باارزش خرما در ایران است که به دلیل خصوصیات منحصر به فردش، در دسته بندی خرماهای ارگانیک و با کیفیت بالا قرار می گیرد.

خرما پیارم زاهدی به عنوان یک نوع خرمای میوه ای با طعم و نکته های غذایی استثنایی، در مجموعه ای از ارگانیسم ها و صنایع مربوط به آن مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت خرما پیارم زاهدی + مشخصات بسته بندی عمده و ارزان

.

. ۱. صنایع غذایی: خرما پیارم زاهدی به دلیل طعم و مزه ی منحصر به فردش، در تولید انواع محصولات غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله کاربردهای خرما پیارم زاهدی در صنعت غذایی می توان به تولید مربا، شیرینی، پاستیل، نوشیدنی ها و محصولات نانوایی اشاره کرد.

خواص تغذیه ای خرما پیارم زاهدی همچنین امکان استفاده از آن در تغذیه بیماران ورزشکاران و البته مصرف روزانه خانواده ها را فراهم می کند.

۲. صنایع دارویی: علاوه بر خواص غذایی، خرما پیارم زاهدی همچنین خواص دارویی بسیاری دارد.

با توجه به مواد مغذی و آنتی اکسیدان های موجود در آن، این نوع خرما به منظور تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود عملکرد قلبی، کنترل قند خون و تسهیل در هضم مورد استفاده قرار

می گیرد.

همچنین، از خرما پیارم زاهدی در تولید محصولات دارویی مختلف مانند قرص ها، نوشابه ها و غذاهای پربیماری مربوط به سیستم گوارشی استفاده می شود.

..

.. ۳. صنایع بهداشتی و زیبایی: با توجه به خواص آنتی اکسیدانی خرما پیارم زاهدی، این خرما برای تولید محصولات بهداشتی و زیبایی استفاده می شود.

از جمله کاربردهای خرما پیارم زاهدی در این صنایع می توان به تولید صابون ها، کرم ها، روغن ها و محصولات ضد پیری پوست اشاره کرد.

خرما پیارم زاهدی به دلیل خواص غذایی، دارویی و زیبایی منحصر به فردش، محبوبیت بالایی در بازارهای مختلف دارد.

امکانات متنوع آن در برخی صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی و زیبایی، این محصول را به گزینه ای ایده آل برای آن دسته از مشتریانی می کند که به دنبال محصولی با خواص طعم و

سلامت است.

... با در نظر گرفتن همه این موارد، خرما پیارم زاهدی به عنوان یک تولیدی بسیار ارزشمند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

۴. صنایع کیسه‌سازی و حصیربافی: خرما پیارم زاهدی به دلیل انعطاف پذیری و مقاومت خوب در برابر رطوبت، در تولید کیسه‌ها و حصیرها مورد استفاده قرار می گیرد.

این خواص برای تولید کیف های خرید چندبار مصرف، کیسه های حمل مواد غذایی و حصیرها با تم و طرح های مختلف استفاده می شود.

۵. صنایع ساختمانی: خرما پیارم زاهدی به دلیل مقاومت و سختی بالا و پوسته ای کاملا طبیعی که دارد، در صنایع ساختمانی نیز به کار می رود.

از جمله کاربردهای آن می توان به ساخت سقف ها، نرده ها، درب ها و تزیینات داخلی اشاره کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش

راه های ارتباطی:

call icon 09120000000
whatsApp icon کلیک کنید
نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *